Återbetalningspolicy

Vi har en 30-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 30 dagar efter att du har fått din artikel för att begära en retur.

För att vara berättigad till avkastning måste din artikel vara i samma skick som du fick det, oväntat eller oanvänt, med taggar och i sin ursprungliga förpackning. Du behöver också kvitto eller inköpsbevis.
För att initiera en retur kan du kontakta oss på info@anomi-mode.se Om din retur accepteras kommer vi att skicka dig instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket.

Kunden ansvarar för kostnaden för returen vid ångerrätt. Defekta produkter kan returneras utan kostnad.

Du kan alltid kontakta oss för alla returfrågor på info@anomi-mode.se

Om returen orsakas av konsumenten ska konsumenten stå för fraktkostnaden. Den specifika avgiften ska baseras på det expressföretag du väljer.
Om de mottagna varorna på grund av våra skäl är skadade eller inte korrekta, och konsumenten inte är skyldig att betala fraktkostnaden av denna anledning.

Skador och frågor

Kontrollera din beställning efter mottagning och kontakta oss omedelbart om objektet är defekt, skadat eller om du får fel objekt, så att vi kan utvärdera problemet och göra det rätt.

Utbyte

Vi tar inte emot byten. Det snabbaste sättet att se till att du får det du vill ha är att returnera den vara du har, och när returen har accepterats gör du ett separat köp av den nya varan.

Avbryter din beställning

Observera att när en beställning väl har lagts är det inte möjligt att avbryta eller ändra den. Vi ber dig att granska dina val noggrant innan du bekräftar ditt köp. Om du har några funderingar eller behöver hjälp är du välkommen att kontakta vår kundtjänst för support.

Returetikett

När din returförfrågan har godkänts kommer vi att ge instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Observera att det är kundens ansvar att ordna och stå för kostnaden för att returnera varan. Returer som skickas utan föregående godkännande accepteras inte.

Påfyllningsavgift

We are pleased to announce that we do not charge a restocking fee for returned items. Our goal is to make your shopping experience as hassle-free as possible and to ensure you are satisfied with every purchase.

Återbetalning

Vi kommer att meddela dig när vi har fått och inspekterat din återkomst och meddela dig om återbetalningen godkändes eller inte. Om du godkänns återbetalas du automatiskt på din ursprungliga betalningsmetod. Kom ihåg att det kan ta lite tid för ditt bank eller kreditkortsföretag att behandla och publicera återbetalningen också.

Beställningar

Vissa typer av beställningar kan inte återbetalas, om adressen som tillhandahålls av vår kund är fel och vi levererade produkten.

Vi accepterar inte heller återbetalning för de beställningar vars adress var fel, det är kundens ansvar att hämta paketet från det lokala postkontoret om fel adressleverans.